Inlog formulier

Sportlink Club Gebruikersforum

Hartelijk welkom op het Sportlink gebruikersforum. Het forum om gebruikers van Sporlink met elkaar in contact te brengen, zodat zij elkaar kunnen helpen bij problemen of kunnen discusieren over Sportlink gerelateerde onderwerpen.

N.B. Dit forum functioneert niet als helpdesk, voor specifieke vragen aan Sportlink dient u de helpdesk te bellen via 088 - 7700500 (lokaal tarief),
of gebruik te maken van het online helpdesk systeem.

Sportlink Club Forum :: KNVB Sportlink Club applicatie
Welkom Gast   
 Onderwerp :Gebruik plugins voor standen en uitslagen.. 2010-08-12 13:09:24 
RobG
"Af en Toe" poster
Bijgekomen: 2009-08-07 21:16:18

Zie de onderstaande mail die ik naar aanleiding van een contact met de helpdesk naar de KNVB heb gestuurd:

Tot nu toe geen reactie, anders dan het automatische antwoordberichtje.

Kan iemand mij iets meer vertellen over deze soap?

======================

Hallo,

Sportlink biedt sinds kort plugins om gegevens uit Sportlink te ontsluiten via de eigen club website.
Nu begreep ik dat, ondanks de technische mogelijkheden, de KNVB niet toestaat dat competitiegegevens zoals programma, uitslagen en standen, via deze Sportlink plugins te gebruiken zijn omdat de KNVB deze zelf aan het ontwikkelen is. De letterlijke reactie van de helpdesk van Sportlink: "Vanuit de KNVB mogen wij nog geen competitie gerelateerde gegevens tonen in de plugins. Dit omdat de KNVB op dit moment een KNVB plugin aan het ontwikkelen is die beschikbaar komt voor de voetbalverenigingen.

Voor meer informatie hiervoor kunt u contact opnemen met de KNVB."

Bij deze dus. Kunt u mij hier meer over vertellen? Hoe gaat dit technisch werken en wanneer komt deze mogelijkheid beschikbaar?

Alvast bedankt voor de reactie!

==========================

IP Logged
Groet,
Rob van der Gaag
GC&FC Olympia
Gouda
 Onderwerp :Re:Gebruik plugins voor standen en uitslagen.. 2010-08-16 10:24:53 
Manuel
"Af en Toe" poster
Bijgekomen: 2009-08-21 12:23:26
Aangezien de KNVB commerciele afspraken met een andere partij heeft gemaakt rondom standen/uitslagen mag deze informatie niet zondermeer worden aangeboden via de Sportlink Plugins. De KNVB komt met een speciale plugin voor standen/uitslagen die reclame-uitingen zal bevatten van KNVB sponsors.

Programma-informatie daarentegen valt niet onder dit embargo(!) Daarnaast kunnen alle andere Sportlink website plugins ook gewoon worden gebruikt zoals: aanstellingen van verenigingsscheidsrechters, gedetailleerde wedstrijdinformatie zoals vertrektijden, kleedkamerindelingen e.d., vrijwilligerschema's, etc.

IP Logged
 Onderwerp :Re:Gebruik plugins voor standen en uitslagen.. 2010-08-16 12:58:06 
RobG
"Af en Toe" poster
Bijgekomen: 2009-08-07 21:16:18

Ok, Manuel. Dank voor je reactie. Enig idee over welke termijn die KNVB plugins beschikbaar komen en hoe?

IP Logged
Groet,
Rob van der Gaag
GC&FC Olympia
Gouda
 Onderwerp :Re:Gebruik plugins voor standen en uitslagen.. 2010-08-18 10:17:05 
Manuel
"Af en Toe" poster
Bijgekomen: 2009-08-21 12:23:26
Volgens mij komt de plugin van de KNVB ergens binnen nu en 2 maanden beschikbaar, maar pin mij er niet op vast.

Deze plugin kan gewoon naast de Sportlink Plugin worden gebruikt.

Waarschijnlijk zal er ook eerst een pilot worden gehouden alvorens de plugin volledig wordt uitgerold.

IP Logged
Pagina #